Фермер 3 курс
Група № 2 Робітник фермерського господарства.
Курс: Інформатика
Група № 2, курс 3
Викладач: Замура Олександр Васильович
Дата проведення заняття за розкладом - 23 лютого 2021, 2 , 9, 16 березня 2021
Урок № 21 - 27 Всього 7 годин.
Тема: Робота з текстовим, графічним редактором, електронними таблицями.
Виконати тести:
Курс: Інформатика
Група № 2, курс 3
Викладач: Замура Олександр Васильович
Дата проведення заняття за розкладом - 19, 26 січня 2021, 2, 9,16 лютого 2021,
Урок № 11 - 20 Всього 10 годин.
Тема: Системи управління на основі комп'ютерних технологій.
Опрацювати матеріал:
Виконати тести:
Курс: Інформатика (105/27).
Група № 2, курс 3.
Викладач: Замура Олександр Васильович.
Дата проведення заняття за розкладом - 20, 27 жовтня , 3, 10, 17, 24 листопада, 1, 8, 15, 22 грудня 2020 року.
Урок № 1 - 10
Тема: Використання інформаційних та комп'ютерних технологій для автоматизації виробництва.
Опрацювати матеріал:
Інформаційні технології в сільському господарстві
Ключові слова та поняття:
інформаційні технології (ІТ), мета і предмет ІТ, інструментарій ІТ, властивості ІТ, нова інформаційна технологія; класифікація ІТ, забезпечувальні та функціональні ІТ, вимоги щодо використання ІТ, критерії вибору ІТ; ІТ в агрономії; точне землеробство, геоінформаційні системи, системи глобального позиціонування, технології оцінки урожайності, технології змінного нормування, технології дистанційного зондування землі; мобільні інформаційні технології, інформаційні веб-ресурси, агроконсалтинг, агрокібернетик.
1. Основні поняття інформаційних технологій, сутність, компоненти, класифікація, особливості вибору і використання інформаційної технології Ускладнення соціального, економічного та політичного життя, індустріального виробництва, зміна динаміки процесів у всіх сферах діяльності людини зумовили зріст знань і стимулювання розвитку нових засобів задоволення інформаційних потреб, значущих для суспільства. Аграрний сектор характеризується складністю та комплексністю завдань, що вирішуються. Для забезпечення мінімізації витрат та оптимізації процесів виробництва сільськогосподарської продукції виникає необхідність використання надбань науково-технічного прогресу - переходу до нових методів інформаційного забезпечення та управління сільським господарством, широкого застосування роботизованих та автоматизованих систем, інформаційних технологій. У свою чергу стрімкий розвиток інформаційних технологій набуває характеру глобальної інформаційної революції, що слугує поштовхом до подальшого розвитку суспільства, в якому зсув цінностей відбувається саме в бік інформації. Це призводить до утворення єдиного інформаційного простору, доступ до якого спрощується з розвитком інформаційних технологій (ІТ), систем телекомунікацій, матеріально-технічної бази. Інформаційні технології 7 Нині, можливості інформаційних технологій дозволяють здійснювати інтелектуальний аналіз та ґрунтовне опрацювання даних щодо виокремлення основних шляхів прийняття подальших рішень, приймаючи рішення в умовах дефіциту інформації або її надлишку, в обмежені часові терміни або в ситуації неможливості. Існує декілька підходів до визначення поняття інформаційних технологій.
Сутність ІТ розкривається завдяки розумінню мети її використання, яка полягає в опрацюванні та передачі інформації для прийняття управлінських рішень і, відповідно, виконання певних дій для їх реалізації. Кінцевим продуктом інформаційної технології є інформація, в процесі обробки якої використовують засоби обробки інформації, які класифікують таким чином:
технічні засоби;
коммунікаційні засоби;
організаціонно-методичні засоби;
стандартизація [4].
Інформаційні технології в сільському господарстві використовуються з метою оптимізації виробництва, моніторингу стану сільськогосподарських угідь, модернізації та технічного переоснащення сучасних підприємств, автоматизації виробництва та управління підприємством, ресурсозбереження, підвищення продуктивності виробництва та контролю якості продукції. З огляду на сфери використання інформаційних технологій, їх функціональні можливості, ступінь автоматизації та інші показники їх можна класифікувати за різними видами.
Підручник 10 стор 6 - 21
Підручник 8 стор. 48 - 68.
Виконати тести: